Data e postimit: 2016-03-06 11:06:21
Lexime: 6322
Besimi dhe mollekuqja
Lloji: Tregime per femije
Tema: Ne kete tregim behet fjale nese e shkeleni inskite si p sh:krimbi e tokes do tuj ndodh edhe juve.
Autori: Baki Imria
Shkolla: Faik Koinca
Klasa: 7
Qyteti: Prishtine
E-mail: Email eshte i fshehur!


Nje djale u quheruar Besim.Besimi dhe famija e tij jetonin ne fshat.Ata u detyronin te shkonin ne qytet.Mandej mberritet.Pas nje viti Besimi u regjigjstoj ne shkolle ne klase te pare.Dhe u kenaqen shume mes vete.
Por nje dite ishte duke lujtuar me shoket topi i ra ne lule.Dhe shoki i tij duke marr topin e pa nje mollekuqe dhe shoku tha:
-Eshte nje mollekuqe ketu.
-Si - i tha Besimi.
Besimi mandej e shkeli mollen e kuqe dhe shoket e tij e qotruan Besimi qe te mos ta shkel me kembe.Dhe eshte bere mbremje.Shkoi te bite.Mandej e pa nje enderr te keqe e pa se Besimi dhe shoket e tij duke lutjuar me top i ra topi ne rruge dhe e shkeli makina.Mandej nena e Besimit e zgjoj Besimi dhe Besimi tha: - Nene te lutem me fal une e kam bere nje gabim shume te madh e kam shkel mollen e kuqe.
Tani vajza e perqafoj e emen dhe me nuk ka shkel inkiste.

Vepra te ngjashme
Autori: Gjek Setra · Lloji: Tregime per femije · Tema: kecat
Nena dhe 7kecat NENA i tha keca rrini ketu mos ia hapni deren as kujt. U po shkoj te gjej ushqim. Po sa doli nena e tyre erdhi ujku. Keca hapeni deren jam nena juaj. Kecat than qite kemben ne der. kur e pan kecat than ti nuk je nena jon. Ik nga k...
Autori: Agnesa Jetullahu · Lloji: Tregime per femije · Tema: Sorkadhja
Nje sorkadhe e vogel ishte duke pire uje tek nje burim sepse ishte shume e etur.Aty ne uje e verejti fetyren e saj te bukur dhe u mahnit.Prane saj aty erdhi luani.Ajo u frikesua shume dhe ia mbathi kembeve.Ajo u largua mjafte nga luani por perpara saj u g...
Autori: Elektra · Lloji: Tregime per femije · Tema: Shkruani nje tregim me imagjinate
Një jetë më ndryshe do të jetë nëse iki larg. Me më shumë liri, paqe, argëtim, lumturi dhe dashuri. Vetëm kaq dua. Unë marr frymë, por nuk jetoj, s’jam në këtë botë, askujt nuk i interesoj. Rrugës për në mal takoj trimin e trimave â€...
Autori: Madita · Lloji: Tregime per femije · Tema: Lumi dhe deti
Lumi dhe deti🌊 Nje herë u tubuan lumenjtë dhe Filluan ta qortojne detin duke i thene :Per q'arsye ti never qe jemi te pijshem e te embel kur hyjme ne ujin tend behemi te njelmet dhe te pa pijshem ? Kur deti i Ndegjoi keto fjale u tha:Mos Hyni t...
Autori: nexhmi haliti · Lloji: Tregime per femije · Tema: eloni
eloni i vogel Eloni kishte nje makin telkomand. Nj dit po luante me makinen e tij pa prit mas eloni i vogrl e theu makinen e tij te vogel kur erdhi nena dhe babai than. Elon pse po qan e kam thyer makinen babai tha elon mos qaj. Do ta blej tjete...
Autori: si · Lloji: Tregime per femije · Tema: ajo
ai
Autori: Enkeleana Ramaja · Lloji: Tregime per femije · Tema: Macja dhe Dhelpra
Nje dhelper dhe nje mace ato ishin mike te mira. Nje dite ato po luanin ne pyll dhe pastaj ato filluan se cila,dinte me shume truqe dhelpra dinte me shume truqe.Pastaj Bam-Bam u ndegjua nje e shten e armes.Ato u frikesuan shume dhe pastajmacja u ngjit ne...
Autori: flori · Lloji: Tregime per femije · Tema: drame ;7-8 marsi
Lea e vogel nuk dinte cfare t ju dhuronte nenes dhe mesueses.)lea:Nene nene nene moj.elena : c ke moj bije qe je zgjuar kaq heret lea;kam ekskursion moj nene dhe me duhe e shkoj me heret se diteve tjera (vajza mendoi se nena nuk do te besonte ,por papri...
Autori: ELIANA · Lloji: Tregime per femije · Tema: Emri im
Une quhem Erblina . Familja ime jeton ne nje qytet te vogel te gjelberuar me peme bliri . Ne periudhen maj - qershor era e blirit mbush qytetin . Duket sikur jeton ne nje bote perrallash . Une linda ne qershor . Mami im ishte e dashuruar me lulet e blirit...
Autori: Kasandra · Lloji: Tregime per femije · Tema: Nje dite pranverore
Na ishte nje here nje vajze qe e quanin Mira.Ajo po kthehesh ne shtepi nga pikniku me familjen e saj.Rruges pergjate parkut ajo pa nje zoge te lenduar te kemba.Zogu kishte rene nga foleja e tij dhe kishte vrare kemben.Mira e pa menjehere dhe e mori menjeh...
Autori: Erina Maksuti · Lloji: Tregime per femije · Tema: Pushimet
Na ishte një herë një djalosh i ri me emrin Xhimi.Ky djalosh ka lindur në një shtëpi të varfër,fatëkeqësisht prindërit e Xhimit vdiqën në një aksident automobilistik.Xhimi punonte si druvar,por ëndrra e tij më e madhe ishte të eksploronte...
Autori: Leorenti · Lloji: Tregime per femije · Tema: Ne kete tregim eshte ngjarje e vertete...
Nje dite prej ditesh isha duke shkruar ne pyll.Partritur e gjithe pylli morri flake.Une menjehere vrapova per ti lajmeruar prinderit.Une erdha te prinderit dhe i tregova: - Mami dhe Babi e gjithe pylli morri flake. - Menjehere , thane te dy prinderit.. ...
Autori: Luna Beta · Lloji: Tregime per femije · Tema: E bukura fiton ndaj te shemtuares
Na ishin nje here dy vajza,nje e bukur dhe tjetra e shemtuar. Ato jetonin bashke ne nje shtepi. Vajza e shemtuar me emrin Elizabeta ishte vajza e njerkes se Katerines pra vajzes se bukur. Elizabeta ishte shume xheloze per bukurine e Katerines . Ajo donte...
Autori: Lili · Lloji: Tregime per femije · Tema: Flet per disa femij qe zbulojne nje keshtjelles te banueshme nga fantazmat
Nje keshtjelles e zes ne nje fshat u zbulua nga disa femij




Komentet e fundit!

Emri: besjan pjetri
Email: besjan11@hotmail.com
Komenti: kaq bejne

Emri: Sayda Büyüküstün
Email: ketjonalepri@gmail.com
Komenti: c'eshte ajo histori ashtu ore me ate teme mos shkel insekte si psh:krimbi i tokes,nje njeri vertete me shije si psh:une nuk do ta shkruante kurre dicka te tille

Emri: Sayda Büyüküstün
Email: ketjonalepri@gmail.com
Komenti: ah more ah nga e ke marre ate histori nga ndonje liber te te gjashtave,duket qe nuk ke prirje se ne klase te shtate je ne fund te fundit kalama,nuk ke kaluar ende ne moshen e adoleshences

Emri: elisa
Email: elisa.muhametaj@yahoo.com
Komenti: histori e bukur

Emri: Adela
Email: Adela_13@yahoo.com
Komenti: histori e bukur dhe e kendeshme



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com